تولیدکنندگان برتر حوزه کشاورزی استان مرکزی تجلیل شدند

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: همزمان با دومین روز از هفته جهاد کشاورزی طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان 56 نفر از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان مرکزی معرفی و تجلیل شدند.

خبرگزاری فارس: تولیدکنندگان برتر حوزه کشاورزی استان مرکزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ظهر امروز در این مراسم گفت: فعالیت در حوزه کشاورزی نیازمند کار جهادی است و کسانی که در این راه تلاش می‌کنند موجب خودکفایی کشور در زمینه مواد غذایی می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه کلانتری افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی با درایت و دوراندیشی در فرمانی تاریخی دستور تشکیل جهاد سازندگی را دادند تا این نهاد بتواند با کاری جهادی خدمات ارزنده‌ای به کشور ارائه دهد.

وی تصریح کرد: در دوران جنگ جهاد سازندگی استان مرکزی نقش بسیاری در مدیریت لجستیک جنگ داشت و در این راه شهدای جهادگر ارزنده‌ای را نیز تقدیم انقلاب کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: بعد از پایان جنگ جهاد سازندگی وارد عرصه عمران و آبادانی شد و توانست به خوبی خرابی‌های دوران جنگ را جبران کرده و با جهاد جهادگران موجب عمران و آبادانی کشور شود.

کلانتری افزود: امروز نیز جهاد کشاورزی با انجام فعالیت‌های گسترده خدمات و اقدامات ارزنده‌ای را در راستای خودکفایی کشور به انجام رسانده و موجب استقلال و خودکفایی کشور در عرصه مواد غذایی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح و بهره‌برداری از 126 پروژه عمرانی تولیدی و کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی در استان خبر داد و گفت: در این هفته 126 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 128 میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد که 6 هزار و 659 نفر نیز از مزایای این پروژه‌ها برخوردار خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجب اشتغالزائی  مستقیم برای 456 نفر و غیر مستقیم برای 849 نفر می‌شود.

به گفته وی از مجموع این پروژه‌ها 20 پروژه در خمین، 19 پروژه در محلات،18 پروژه در اراک، 13 پروژه در کمیجان،11 پروژه در ساوه، 10 پروژه در خنداب،9 پروژه در فراهان،7 پروژه در دلیجان،7 پروژه در زرندیه، 5 پروژه در شازند، 4 پروژه در آشتیان و 3 پروژه در تفرش به بهره‌برداری می‌رسند.

در این مراسم از 56 نفر از تولیدکنندگان برتر استان در حوزه دام و طیور و زراعت و باغبانی تقدیر شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:54 | نویسنده : میثم اله وردی |